luni, 11 mai 2009

E iarasi mai

A trecut un an de la ultima insemnare, bine ca a trecut.

Afara zici ca ninge cu puf, e plin aerul de puf. Mi se pare mie sau seara a inceput sa miroasa a tei. Am fost in seara asta pe afara si ma gandesc sa mai ies seara pe afara, poate merg cu bicicleta.

E iarasi mai, simplu ca buna ziua.

Nu e vara. De ce nu e vara? Pentru ca se simte racoarea serii. Desi zilele sunt foarte luminoase, afara nu e caldura de vara. Umbra pe care o fac copacii pe trotuar e proaspata, nu odihnitoare. Primavara e o vreme in care se lucreaza foarte mult. Acum cand scriu e mai, inca nu am povestit varstele primaverii: martie, aprilie, mai.

Am carti de citit, daca vreau sa citesc. Pot sa citesc si seara si ziua si dimineata. Cel mai mult mi-ar placea sa plec. In excursie la munte sau cu cortul la mare, cateva zile. Sa primesc, ca de fiecare data, inceputul verii.

Niciun comentariu: